8 Adımda Küçük İşletmeniz Neden Blog Sayfasına Sahip Olmalı?

Bir blog, müşterilerinin en sevdikleri şirketleri ve haberlerini okurken, aynı zamanda ne yaptıklarını ve neyle ilgili olduklarını daha iyi anlamaları için teknik olarak bir temel oluşturur. Çoğu zaman, bir işletme blogu harika içerikler oluşturur ve bu nedenle daha fazla trafik çeker. İşte 8 adımda küçük işletmeniz neden blog sayfasına sahip olmalı?

 

Size geri kazanacak

Bir şirket bloğu SEO’nun en iyi dostudur eğer Google, Yahoo, Bing ve diğer arama motorlarında iyi sıralamak istiyorsanız mutlaka değerlendirilmesi gerekilen bir konu. Bundan dolayı, bloğunuzda etkili backlink bulundurmak olmak çok önemlidir.

Backlinkler bir onay mührü olarak çalışır, böylece bloğunuza yönlendirdiğiniz daha alakalı ve yetkili bağlantılar, işletmenizi bir arama motorunda daha üst sıralarda tutar.

İyi haberleri paylaşmak için

Müşteriler, şirketinizin kazandığı ödülleri veya topluluk için ne yaptığınızı bilmekten hoşlanır. Bir blog, şirket ve müşterileri için heyecan verici bir bilginin temelidir.

Kampanyalar için büyük bütçelere ihtiyacınız olmayacak

Bu, daha küçük işletmeler için büyük bir haber. Blogging, daha büyük bir bütçeye sahip olan ve içeriklerinin farklı web sitelerine yerleştirilebilmesi için ödeme yapabilen daha büyük rakip firmalara karşı rekabet etmek için ücretsiz ve geçerli bir yol sunar.

Fikirleri toplayın, dikkatli bir şekilde araştırın ve yazarken küçük bir “fark” ekleyin ve sitenize daha fazla trafik getirin.

Şirketiniz ücretsiz PR alabilir

Bununla birlikte, ajanslar her zaman kendi sitelerinde paylaşacakları harika alıntılar ve içerikler aramaktadır ve bloğunuzun ne kadar kolay bir şekilde bulunacağına ve sosyal medyada ne kadar paylaştığınıza bağlı olarak, kampanyanızı bir haber kaynağı olarak sitelerinde ücretsiz olarak yayınlayın. Ücretsiz PR daha iyi bir PR yoktur!

Sosyal medya varlığınız artacak

Muhteşem içeriğiniz tüm şirketinizin sosyal medya platformlarında paylaşıyorsanız, kullanıcılar markanızı fark etmeye başlayacak ve içeriğinizi kendi platformlarında paylaşarak sohbetlere katılmaya başlayacak ve böylece şirketinizi kendi bağlantılarına önerecek.

Sosyal medya, sitenize gelen trafiği artırmak ve şirketinizin farkına varmak için en iyi yollardan biridir ve bilgilendirici bir blog yazısı, buna yardımcı olmak için harika bir yoldur.

Şirketin kişiliğini göstermesine izin verilecek

Bir blog sahibi olmak, şirketinizin kişiliğinin parlamasına ve müşterilerinize neyle ilgili olduğunu göstermenize olanak tanır. Hedef kitlenize uygun ses tonunu kullanarak, kendi dilinizde konuşmak istediğiniz her şey hakkında konuşmak için mükemmel bir fırsat.

Müşterilerinizin önemsediği her şeye cevap verecek

Piyasa araştırması yapmak için daha düşük bir bütçeye sahip olan küçük işletmeler için bazen zor olmaktadır, bu yüzden bir blog bunun için harika olacaktır. İnsanların Google’dan ne istediğini ve hangi konuların sosyal ağlarda konuşmayı tetiklediğini araştırın ve bu konuların çevresinde içerik yazmaya biraz zaman ayırın.

Müşterilerin sorunlarını çözmenizi sağlar

Birçok müşteri genellikle yeni işletmeler hakkında şüpheci yaklaşıyor ve müşteri hizmetleri ekibini çağırmak zorunda kalmadan cevaplanmasını istedikleri bir dizi soruya sahip. Bir blog, bu soruları yanıtlamaya yardımcı olabilir (belki de daha uzun bir kullanım ömrü sağlamak için ürünlere nasıl bakılacağı), müşterinin çağırması gerekmediği anlamına gelir.

Blogunuz potansiyel müşterilerin aradığı bilgileri paylaştıktan sonra, sitenizden satın alma olasılıkları daha yüksektir. Size yardımcı olmak için mükemmel bir üne sahip olacak!